Емил

понеделник, декември 15, 2008

ПИСМО



Почитуван Дедо Мраз,

Оваа година бев многу умен. Многу работев, многу учев, многу читав и многу се мачев. Ги сакав сите - и оние што ме сакаат и оние што не ме сакаат. Им помагав на родителите, ги сакав и ги почитував. Немав секс, ама затоа моите пријатели имаат, за што сум искрено благодарен (иако и за мене нешо да паднеше, немаше да биде лошо). Не снајде и глобалната криза, таканаречена рецесија, ама јас со крената глава и се спротиставувам и продолжувам гордо напред. Годинава напишав три статии и повеќе од половина од докторската. Затоа, би те замолил да го погледнеш мојот список со новогодишни желби и да го земеш предвид, кога ќе ги распределуваш подароците.

1. Мобилен телефон (овој ми е на цркнување, иако многу си го сакам)
2. MP4 плеер (мојот ми го украдоа кога се враќав дома)
3. Домашно кино (ми цркна системот)
4. Фармерки со прерамки (немам што да облечам)
5. Парфем La Male (моите два парфеми ми ги украдоа кога се враќав дома)

Се надевам дека ќе ми излезеш во пресрет и оти ќе ме усреќиш!

Засекогаш твој,
Емил

П.С.
Дедо Мраз, остави ми коментар за твоите намери!